niedziela, 14 stycznia 2018

Kartki świąteczne

 Weekend upłynął mi pod znakiem wyklejanek i ręcznej dłubaniny. Od dłuższego już czasu w szufladach ze skarbami czekały na mnie bazy do kartek oraz wyhaftowane elementy na świąteczne kartki - bombki, choinki, pisanki.
 Uzbrojona w dwustronną taśmę klejącą wszelakiej szerokości zaczęłam składać element do elementu. Jak puzzle. Które nota bene lubię układać.

 Kartki ozdobiłam jeszcze zakupionymi w ulubionym sklepie "dla ludzi kreatywnych " ozdobami z filcu, drewna i pianki oraz naklejkami 3D. Jak prezentuje się całość możecie podziwiać na fotkach poniżej.






 Weekendowy urobek to 50 kartek, ale coś czuję, że to nie są moje ostatnie kartki...
Kartki powstały z myślą o akcji Wymiatamy resztki i są moją styczniową odsłoną tej całorocznej akcji.

6 komentarzy:

  1. Jak dla mnie bomba !! Sposób oprawy haftów w kartki genialny i chyba sobie go pożyczę :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i polecam się na przyszłość. Miło jest inspirować. Życzę dużo zabawy przy robótkach.

      Usuń
  2. Fantastycznie :) Oszałamiająca ilość kartek i jakie fajne hafciki na nich zagościły.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Musze tylko kupić drobniejszą kanwę, żeby bardziej rozbudowane hafty zmieściły się do okienka.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.