środa, 3 stycznia 2018

Noworoczne porządki

 Ponieważ za oknem zimowa zawierucha a w niedalekich planach mam większy projekt (216x216 krzyżyków) przyszła pora na porządkowanie pasemek. Ja swoje muliny zawijam na bobinki. Mam i tekturowe i plastikowe, ale preferuje właśnie te drugie. Są oczywiście trwalsze, wielokrotnego użytku, nie zginają się przy nawijaniu. Jednym słowem służą na lata. Wystarczy usunąć numerek przy pomocy zmywacza do paznokci i gotowe-można nawijać nowy kolor, nowy numerek.
 Całość ułożona ładnie w pudełeczku czeka na swoją kolej, na następne projekty, na następne krzyżykowanie. Wcześniej chomikowałam stare muliny w ...pudełkach po bieliźnie (a dokładnie po stanikach...) w pasemkach. Osobne pudełko dla każdej firmy (DMC, Anchor, Ariadna). Nie był to zbyt szczęśliwy sposób jeśli chciało się znaleźć konkretny kolor.
Zarówno pudełko jak i bobinki można kupić w wielu sklepach internetowych i  pasmanteriach. Ja swoje kupiłam w sklepie Igiełka-MB.
 Podsyłam Wam też kilka linków do przeliczania numerów oraz do kart kolorów:
1. Tabela konwersji nici DMC na nici Anchor, J&P, Madiera oraz Ariadna
2. Zamienniki: Dimension - DMC - Anchor
3. Anchor - karta kolorów i przelicznik na DMC 
4. Abakan - przelicznik kolorów (wymagana instalacja Microsoft Silverlight)
5. Zamiennik Ariadna stara/nowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.