środa, 10 kwietnia 2019

Magic Doll - Różyczka

Moja pierwsze Magic Doll kosztowała mnie pokłute palce ale oczywiście nic a nic mnie to nie odwiodło od zakupienia kolejnej (kolejnych...) lali. Tym razem lala w różowej odsłonie.
Wzory na lalki najeżone są backstichem, ale bez niego lalki nie byłyby ... magiczne. Bo róża przy szaliku byłaby tylko zlepkiem kilkunastu odcieni różu....
... falbanka i groszki na sukience byłyby bezbarwnym paskiem w kropki....
.... czapka nie miałaby wywijanego brzegu.
A tu odsyłam Was do pięknego artykułu o ... kreseczkach.

4 komentarze:

  1. Przeuroczy hafcik i jak dokładnie wykonany.

    OdpowiedzUsuń
  2. W swoich słowach zawarłaś całą magię jaką robią backstiche. Są meczące, ale bez nich haft byłby tylko plamą różnych kolorów.
    Piękna ta twoja różyczka ^_^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.