czwartek, 18 kwietnia 2019

Kartka BN 2019 - kwiecień

W natłoku kwietniowych spraw niemalże przeoczyłam wyzwanie jakie postawiła przed nami Ula.

Oto moje kartki z okienkiem. W środku użyłam obrazki wycięte z kalendarza jaki dostaję co roku z Wydawnictwa Amun. Są to (prześliczne!) obrazki malowane przez osoby niepełnosprawne. Nie rzadko trzymając pędzel w ustach, bądź stopą.

Tematem pierwszej kartki jest widoczek zaśnieżonej uliczki z jarmarcznymi budkami. Może inspiracją był nasz wrocławski jarmark?
Kolejna kartka wypełniona jest zapachem świecy, suszonych plastrów pomarańczy, goździków i czerwienią gwiazdy betlejemskiej.
Trzecia kartka wykonana w ramach zabawy przedstawia świętą rodzinę podążającą do Betlejem.
 Forma zamykanych kartek bardzo mi się spodobała i nie jest wykluczone, że będę ją powielała przy innych okazjach.

8 komentarzy:

  1. Piękne te Twoje kartki i bardzo wyjątkowe!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo klimatyczne karteczki. :) Zdrowych, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna i pomysłowa kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł z tymi okiennicami przez które można wyjrzeć na świat :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne!
    Pomysł z tymi okienkami REWELACYJNY.
    Jeśli mogę i o ile mi się uda jeszcze coś zrobić to "podkradam" pomysł na formę, bo pięknie się te kartki prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.