wtorek, 12 marca 2024

Wianek - leśne zwierzęta

Mam nagromadzone spore zapasy wzorów do wyszycia a i tak nie mogę się oprzeć gdy coś mnie zachwyci. I tak właśnie było z wiankiem z leśnymi zwierzętami. Musiałam go kupić i choć przeleżał w szufladzie kilka ładnych miesięcy to wiedziałam, że prędzej czy później trafi na mój warsztat a finalnie zawiśnie na ścianie.
Haft wymagał wiele cierpliwości, bo cały jego urok ukryty jest w konturowaniu i łączeniu ze sobą nitek o podobnych odcieniach (32 kolory + 14 łączonych). Niestety nie zrobiłam zdjęcia po wyszyciu samych krzyżyków i półkrzyżyków, ale uwierzcie mi - kompletnie nic nie było widać co jest tematem haftu.
Dla podbicia efektu leśnej sielanki, wzór umieściłam na kanwie w zielone plamki (Aida splash 18ct). Bardzo lubię tę kanwę, zwłaszcza w pracach wiosennych i kwietnych.
Aby już więcej nie mieć dylematu kiedy wyszyłam dany obraz, postanowiłam od tego roku umieszczać na nich podpis w postaci małego datownika.

15 komentarzy:

  1. Wspaniały haft, podziwiam misterne wykonanie. Pozdrawiam serdecznie Agatko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za Twoje słowa. Ten haft sprawił mi wiele radości.
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  2. Piękny haft i widać, że był pracochłonny, ale efekt końcowy wynagradza trud włożony w jego powstanie.
    Ja już od dawna na haftowanych obrazach piszę rok, a jeśli praca idzie do nowego właściciela to dodaję też moje inicjały. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Praca wymagałam wiele pracy, ale sprawiła mi ona samą radość. Inicjały to dobra myśl...
      Pozdrawiam ciepło

      Usuń
  3. Prześliczny wianek. Widać, że wymagał sporo pracy, ale efekt końcowy wynagradza wszystko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Mam teraz radość z patrzenia na niego.

      Usuń
  4. Wcale się nie dziwię, że nie mogłaś się powstrzymać przed zakupem. Wzór niebanalny, kolory bardzo przyjemne dla oczu, motywy bliskie sercu. Cudny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór to idealny cukiereczek na metryczkę dla bobasa. Dziękuję za słowa uznania.

      Usuń
  5. Świetny hafcik ale nie dla mnie Po pierwsze podziwiam za wyszywanie na 18 ct ( w życiu na tak drobnej kanwie nie wyszywała) a po drugie nienawidzę konturów, Ale tan haft wart był Twojej pracy !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu, ja też za nimi nie przepadam, ale chyba już nie lubię haftów bez nich. Są jakby niepełne i (dla mnie) za proste w obróbce. Drobna kanwa nadaje delikatności haftom, więc od dawna wybieram tylko 16ct i 18ct. 14ct to już tylko gobelinowe panele kolorystyczne i graficzne do wykończenia resztek mulin.
      Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  6. Piękny wianek. Od razu widać, że kontury robią robotę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak! Bez nic już chyba nie ma nowoczesnych wzorów.

      Usuń
  7. Haft cudny !Ale tego konturowania to nie zazdroszczę brrr...

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj wymagający ale jaki cudny :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  9. Wianek jest cudowny :). Nie widziałam jeszcze tego wzoru.

    Bardzo podoba mi się jak dobrałaś kanwę i ramkę.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.