piątek, 1 marca 2024

WC_2024_luty

Zadaniem na luty było zmierzenie się z książką nominowana w plebiscycie portalu lubimyczytac.pl na Książkę Roku 2023. Jako, że wśród nominowanych książek znalazła się książka Sławka Gortycha, zadanie wykonałam wzorowo i z miłą chęcią. Mam nadzieję, że i w tym roku wygra w swojej kategorii.


 Przez cały miesiąc udało mi się przeczytać dość sporo, bo aż 1559 stron.

A co czytałam?
 
Licznik za te dwa miesiąca wskoczył na 2838 stron. Czuję, że to będzie udany rok.
I na koniec moja zakładka z książkami. Robi się kolorowo...

2 komentarze:

  1. Fajny wynik czytelniczy Agatko. U mnie niestety kiepsko z czytaniem a poza tym jak się do jakieś autorki przyczepię to czytam wszystko co tylko wydała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też tak mam, że trzymam się kurczowo autorów. Dlatego tak często w moim repertuarze trafiają się cykle, sagi i monotonia w pisarzach.
    Pozdrawiam i trzymam kciuki za Twoje czytanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.