środa, 8 maja 2024

Półka z książkami - 10%

W zeszłym roku Gwiazdor obdarował mnie wzorem na haft na półkę z książkami. Czyli dostałam to wszystko co lubię najbardziej- coś do haftowania i masę książek. Haft jest z kategorii "duże, oj bardzo duże" więc upłynie wiele wody nim pochwalę się Wam efektem końcowym. Postanowiłam pokazywać Wam postępy w odstępie co 10% wykonanego haftu.
Oczywiście nie byłoby możliwości precyzyjnego odmierzania postępów gdyby nie praca z programem do haftu. Ponieważ wzór mam tylko w formie .pdf to wybór padł na Pattern Keeper. Jestem z niego bardzo zadowolona, choć jest to mój debiut jeśli chodzi o pracę z programem do haftu.
Wzór jest naprawdę duży (350x370 krzyżyków i 79 kolorów), więc bez elektroniki (i tamborka lub ramki) byłaby to mordęga. Dla chętnych zamieszczam link nr 1 i link nr 2 do instrukcji i praktycznych porad na temat pracy z programem.
A tu jeszcze "zoom" na moje przerobione 10%.
P. S. Nie, nie zaczęłam zaraz po Gwiazdce'23. Przygotowania - kompletowanie nici, wybór i próby programu do haftu, zorganizowanie warsztatu, odpowiednie nastrojenie do tak dużego projektu - zajęło mi 2 miesiące. Myślę, że teraz pójdzie już znacznie szybciej i kolejne 10% pokażę Wam już niebawem.

2 komentarze:

  1. Oj widzę tu mnóstwo konfetti, tym bardziej pidziwiam Twoja pracę. Brawo! Liczę na indywidualne korepetycje z pracy z programem, kiedy się spotkamy...

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt końcowy zachwyca. Mam nadzieję że się nie zniechęcisz w trakcie wyszywania i ukończysz ten haft. Trzymam za Ciebie kciuki, a prezent dostałaś rewelacyjny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.