wtorek, 21 maja 2024

Kartka Komunijna dla Dziewczynki

Maj jest, według mnie, najpiękniejszym i najwdzięczniejszym miesiącem. W tym miesiącu urodziły się ważne dla mnie osoby - Mama i Babcia. W tym miesiącu kwitną konwalie i zieleń ma najpiękniejszy kolor. Dla większości ludzi maj kojarzy się z I Komunią Świętą. I właśnie z takim tematem dziś do Was przychodzę.
Kartka (w pudełku z okienkiem) powstała dosłownie ze skrawków papierów z motywem komunijnym. Bazę i dodatki stanowią papiery z kolekcji Złote sny od Paper Heaven. Z ubolewaniem przyznać muszę, że sklep już nie istnieje. Na szczęście udało mi się zgromadzić spory zapasik ulubionych arkuszy.
Przód kartki zbudowany został na krótszym skrzydełku, na które naklejony został panel z okręgów. Po otwarciu kartki pod tym że okręgiem odsłania się nam okrąg z życzeniami.
Dno kartki zaopatrzone zostało w kieszonkę z fantazyjnym brzegiem, do której można włożyć bilecik NBP.
A jak wyglądają Wasze komunijne inspiracje? Pochwalcie się w komentarzu.

2 komentarze:

  1. Piękna praca. Uwielbiam ich papiery i też żałuję, że zawiesili swoją działalność.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna kartka ale jak mam być szczera to bardzo mi się podoba wieczko od pudełka, choć kartka też jest super !! Miło dostać taką ręcznie robioną kartkę, jedno jest pewne : dugiej takiej nikt nie będzie miał !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.