czwartek, 2 maja 2024

WC_2024_kwiecień

Kwietniowe wyzwanie czytelnicze  sprzyjało podróżowaniu i fantazjowaniu na kartkach czytanych książek. A, że sama byłam w podróży to udało mi się tych "czytelniczych" podróży odbyć bardzo dużo.
3 247 stron! To był naprawdę rekordowy miesiąc. Ale oderwana od domowych obowiązków i, jakże miłych rozpraszaczy w postaci haftu krzyżykowego, szydełka, maszyny do szycia czy papierów scrapbookingowych, mogłam się cała poświęcić czytaniu. No dobrze, było jeszcze trochę rehabilitacji i spacerów górskich.
Oczywiście nie zabrałam ze sobą walizki książek. W 90% były to e-booki. Chyba coraz bardziej się do nich przekonuję. Wygodne to a i jak nie ma już co czytać - dokupujesz i od razu przesyłasz na czytnik.
Ja głównie korzystam z przeglądarki woblink. Zauważyła jednak, że liczba stron e-book na czytniku a w aplikacji na smartfon się różni, ale przecież nie o ilość stron a o samą przyjemność czytania się rozchodzi.
Dzięki tak rekordowemu miesiącowi moja dyżurna zakładka staje się coraz bardziej kolorowa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.