środa, 22 maja 2024

Album Komunijny dla Dziewczynki

Zazwyczaj, a niemalże zawsze, robię albumy na zdjęcia od podstaw. Sama wyklejam okładkę, bazę, karty na zdjęcia. Miałam jednak na podorędziu mini bazę harmonijkową, która wprost idealnie pasowała na prezent komunijny dla Dziewczynki (białe płótno okładkowe i różowa harmonijka w środku).
Baza nie jest jakaś imponująca w rozmiary (13x13 cm), więc nie pomieści dużej ilości zdjęć, a tych dużych to już na pewno nie. Jenak będzie idealna pod małe zdjęcia portretowe i Insta-Foto.
Album można rozbudowac o otwierane panele ...
... czy wodospady, dzięki czemu ilość miejsc na zdjęcia nam wzrasta.
Chociaż miejsca nie za wiele to pokusiłam się o okienko na ruchome (wyciągane) zdjęcie. Bardzo lubię takie rozwiązanie.
Aby nie przeładować całej kompozycji wykorzystałam tez bardzo proste w swojej formie rozwiązanie czyli panel na zdjęcie.
I na koniec kieszonki - pojedyncze i podwójne oraz harmonijka w harmonijce.
Mam nadzieję, że obdarowana Dziewczynka będzie miała wiele radości w umieszczaniu w tym albumie zdjęć upamiętniających jej najmilsze chwile z Dnia Pierwszej Komunii Świętej.

1 komentarz:

  1. Przyznam szczerze że jeszcze nigdy nie zrobiłam żadnego albumu, ale myślę że to świetny prezent na I komunię świętą i super Ci wyszło rozbudowanie istniejącej harmonijki, a takich małych zdjęć też jest sporo i gdzieś je trzeba pochować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.