środa, 5 października 2022

Ślub w kolorze blue

Zlecenie było krótki: "Proszę o kartkę w kolorze niebieskim i złotym". Niby proste, ale jak tu zrobić ślubną kartkę "na ostatnią chwilę", gdy ma się w domu dedykowane tej okazji papiery w kolorach lila róż i beż? Otóż sięga się po kolekcje dziecięce-chłopięce i kilka arkuszy z elementami do wycinania.
Zebrałam wszystkie materiały i nastąpił impas - bo ni jak nie mogłam się zdecydować czy idziemy w barok (bogactwo) czy modernizm (zero ozdobników). Dumałami dumałam, i dało mi się połączyć oba style.
Wykonałam prostą i skromną do granic bólu kartkę z okienkiem (shaker z serduszkami i inicjałami Pary Młodej).
Na kartkę zakładana jest plomba z panelem wyklejanym kwiatami i perełkami.
A w środku kieszonka na bilecik (banknocik) oraz kilka miłych słów dla Nowożeńców.
Całość oczywiście została zapakowana w pudełko (patrz fot. nr 1) alby uchronić przed zniszczeniem misterną kompozycję utkaną na ściąganym pasku.

I co sądzicie o takim połączeniu i wykonaniu kartki ślubnej?

3 komentarze:

  1. Jak dla mnie super, takie dwa w jednym, a pudełeczko extra nadaje kartce elegancji.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna jest ta kartka i wszystko co z nią związane. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.