wtorek, 11 października 2022

Tytka 2022

Na Ogólnopolskim Craft Party 2022 ogłoszonych było kilka konkursów. Ja wzięłam udział w konkursie wymiankowym na Tytkę. Torebka miała być ozdobiona z wykorzystaniem kolorów będących tematem tegorocznego zlotu - żółty i pomarańczowy, a w samej torebce znaleźć się miał czekoladownik ozdobiony wg tych samych wytycznych.

Mój komplecik prezentował się bardzo słonecznie i wakacyjnie. Choć sam zlot był raczej pod znakiem pękatej dyni i złotej jesieni. Niestety nie wiem do kogo poleciał mój słoneczny zestaw.
Do tytki dorzuciłam jeszcze kilka przydasi w z udziałem żółtego i pomarańczu oraz kartkę z życzeniami.
Ja natomiast dostała bogato zdobioną tytkę i czekoladownik. Zgodnie z regułami tytka była podpisana imieniem i nazwiskiem, ale ciężko mi dotrzeć do właścicielki i podziękować za to cudeńko. Ba! Dzieło sztuki.
Dostała też "nadprogramową" tytkę od Niezabudki84. Dziękuję B. za te wszystkie prezenciki prosto od serca.

1 komentarz:

  1. Super że na Zlocie zorganizowano taką wymiankę, a tytki zarówno ta stworzona przez Ciebie jak i te które dostałaś są genialne!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.