poniedziałek, 10 października 2022

Ogólnopolskie Craft Party 2022

W miniony weekend wybrałam się do Poznania na Ogólnopolskie Craft Party 2022. Byłam pierwszy raz (chociaż edycja już 9) i już wiem, że za rok też się tam pojawię. Wszak to tylko 117 minut samochodem ode mnie. Zostałam porażona pozytywną atmosferą, energią i przemiłą atmosferą. Impulsem do uczestnictwa była możliwość uczestniczenia w warsztatach rękodzielniczych, ale o tym innym razem. Dziś chciałam się Wam pochwalić swoimi "łupami wojennymi".
1. Rzeczy z papieru - pudełka z okienkiem przeróżnej wielkości, szybka (folia), papier bazowy (kremowy).
2. Nisko latające Anioły (Paper Heaven) - papiery z kolekcji Złote sny i Dzikie z natury
3. Craft o'clock - papiery z kolekcji Zapach nostalgii, Zielony nastrój, Ślubne marzenie i Mój mały skarb.
4. Snipart - ramki i okienka do shaker box z tektury (1,5 mm).
5. Agateria - napisy wszelkiej maści z tektury (1,5 mm).
6. Fabryka Weny - kalendarze na biurko do ozdobienia.
Każde ze stoisk oferowało też gratisy, ale te już musicie sami wypatrzeć na moich zdjęciach. 

Teraz tylko wyczekiwać mi wypada na długie zimowe wieczory, żeby to wszystko wykorzystać.

1 komentarz:

  1. Brawo Agatko !!! Choć przyznam że na takie zakupy to bym tez pojechała. Niestety w weekend byłam w Istebnej a nie da się być w dwóch miejscach jednocześnie . Poza tym unikam właśnie takich Zlotów bo zawsze znajdzie się coś do kupienia. Fajnie że wyjazd uważasz za udany!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.