środa, 12 października 2022

"Wieczne lato"

Kilka dni temu miałam przyjemność uczestniczy w warsztatach stacjonarnych Ani Tworzy Scrapbooking, które odbyły się w Poznaniu w ramach Ogólnopolskiego Craft Party 2022. Podczas warsztatów robiliśmy mały album harmonijkowy.
Pracowaliśmy na gotowej bazie harmonijkowej w płótnie od Eco-scrapbooking oraz papierach Mintay z kolekcji "Paradise" plus naklejki "Suntastic".
Album jest naprawdę szybki w wykonaniu, tym bardziej gdy korzysta się właśnie z gotowej bazy. Do tej pory zawsze wykonywałam je sama.
Strony - w postaci harmonijek wypełnione są kieszonkami dolnymi, matami na taśmie 3d, klapkami, harmonijkami oraz wodospadem.
Elementy otwierane opatrzyłam kółeczkami - trzymadełkami z dołączanych do warsztatowego kitu naklejek.
Album zamykany/ zawiązywany jest na wstążeczkę, która do bazy przytwierdzona jest maskującymi kółkami. Zazwyczaj oklejam bazę z płótnem papierem scrapowym, ale widzę, że rozwiązanie z kółkami tez jest ciekawe. Nie zakrywamy wówczas całego płótna, które jest przecież piękne samo w sobie.
Cieszę się bardzo, że mogłam wziąć udział w tych warsztatach i poznać Anię osobiście. Cieszę się też z innych  nowych znajomości. A najwspanialsze w takich pracach warsztatowych jest to, że kilkanaście osób pracuje na tych samych materiałach, wykonuje to samo, wg jednej instrukcji a każda praca będzie inna. Już nie mogę się doczekać galerii wszystkich prac na Tworzymy z Ania Tworzy.

3 komentarze:

  1. Agatka super album powstał i świetnie że mogłaś w takich warsztatach uczestniczyć. Poznanie nowych osób jest bezcenne. Może jestem dziwna ale osobiście nie widziałam jeszcze takiego albumu wypełnionego zdjęciami, obawiam się że wtedy się nie zamknie, ale to moje odczucie. Ciekawa czy Ci co go robią kiedykolwiek go wypełnia czy też poślą dalej przy najbliższej okazji :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny album powstał, na pewno warsztaty były rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.