środa, 17 stycznia 2018

TUSAL 2018 - styczeń


Pora rozpocząć roczną zabawę z resztkami. Słoiczek już gotowy. Jeszcze pusty w środku i głodny, ale coś czuję w kościach że to się bardzo szybko zmieni. Zatem - do dzieła!
Zgodnie z zasadami słoiczek ozdobiłam najbardziej przeze mnie ulubionymi technikami robótek ręcznych, czyli haftem krzyżykowym i szydełkowaniem.

Styczeń był u mnie bardzo pracowitym miesiącem toteż słoiczek już trochę nakarmiony. Pewno w miesiącach wiosennych i letnich moja pracowitość na tym polu spadnie. Przerzucę się na ogród...

3 komentarze:

  1. cudowny! i już ozdobiony!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za uznanie. Również pozdrawiam i życzę miłych chwil przy robótkach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.