poniedziałek, 17 czerwca 2024

Półka z książkami - 20%

I nadszedł ten dzień gdy na liczniku wyświetliło sie 20%, więc  mogę się Wam z czystym sercem pochwalić dalszymi postępami w budowaniu mojej krzyżykowej biblioteczki.

 Trochę kiepska jakość zdjęcia, bo to zrzut ekranu i w dodatku przewrócony na boczek.  Coś nie mogę się ostatnio dogadać z aplikacją blogger na telefonie. Mam nadzieję, że zdjęcie wyhaftowanego fragmentu (poniżej) lepiej oddaje to co udało się już wydziergać.

A taki powinnam uzyskać efekt końcowy. Pytanie tylko kiedy? Już mnie ciągnie do nowych projektów, ale nie mam w zwyczaju rozgrzebywać kilku (nastu) projektów jednocześnie. Także w tym roku będzie chyba tylko półka z książkami  i kalendarz temperaturowy.

6 komentarzy:

  1. Piękny będzie obrazek jak go skończysz wyszywać. Trzymam kciuki aby nie stał się Ufokiem. Już teraz prezentuje się super, choć ja nigdy nie wyszywam od prawej strony
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci idzie. :)
    Jeszcze tylko cztery półki i gotowe dzieło. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tylko cztery półki :)
      Pozdrawiam serdecznie

      Usuń
  3. Ambitny projekt. Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny obraz powstaje! Zawsze podziwiam hafciarki które podejmują się tak ambitnych projektów .. Ja bym haftowala z 10 lat taki obraz;) Będzie cudowny jak skończysz. Trzymaj kciuki za dalsze postępy i życzę dużo wolnego czasu na stawianie xxx. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, korzystam z każdej wolnej chwili i z niecierpliwością patrzę na licznik postępów. Mam cichą nadzieję, że druga połowa poleci znacznie szybciej.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.