poniedziałek, 3 czerwca 2024

WC_2024_maj

Maj - jeden z piękniejszych miesięcy w ciągu roku. I taka tez miała być książka, którą w ramach wyzwania czytelniczego powinnam była przeczytać. No nie udało się. Sięgnęłam po reportaż, obyczaj, kryminał, ale literatura piękna nie była mi tym razem po drodze. Może w następnych miesiącach?
Maj nie był już tak imponujący w ilość przeczytanych książek, jak kwiecień, niemniej jednak udało mi się przeczytać 1550 stron.
Od początku roku przeczytałam 9015 stron i 24 książki.

1 komentarz:

  1. Podziwiam Twój wynik czytelniczy, dużo czytasz choć i ja nie przepadam za literaturą piękną , więc też bym maja nie zaliczyła !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.