niedziela, 30 lipca 2023

Pudełkowa letnia wymianka

Bardzo lubię profil Ania Tworzy Scrapbooking (jak i samą Anię), więc nie mogę się nigdy oprzeć organizowanym przez nią zabawom. Dlatego tez nie mogłam nie skorzystać z zaproszenia do letniej wymianki. Dla mnie parą była Jowita. Oto zawartość letniego pudełka, które przygotowała z myślą o mnie.
A co ja przygotowałam dla Jowity? W pudełku było kilka letnich i kwietnych przydasi, a wśród nich bloczek 30x30 papierów z 13arts.pl. I niespodzianka - ja  również dostałam bloczek papierów z tej samej pracowni. Przypadek czy intuicja?
Przygotowałam tez pudełeczko z kartką i życzeniami w wakacyjnym klimacie.

1 komentarz:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.