środa, 12 lipca 2023

Od W do W - lipiec

Minimalistyczne kartki to jest zawsze mój pierwszy wybór przy wykonywaniu kartek wielkanocnych (czy bożonarodzeniowych), które trafiają później w kopertach do Waszych domów. I takie też są moje lipcowe kartki przygotowane na Kasiną zabawę.
Króliczki - pisanki to wzory opracowane przez Nadezhdę Gavrilenkovą. Bardzo podobają mi się jej prace. Odsyłam Was do galerii na FB czy Etsy.
Króliki wyszyłam na szarej kanwie w białe kropki. Zazwyczaj rezerwowałam ja dla haftów bożonarodzeniowych i zimowych. I to był wybór. Wielkanocne hafty nie do końca pasują mi do tych "śnieżnych" kropek.
Papiery dobierałam pod kolor przewodni każdego królika. Żaden z nich nie pochodzi z kolekcji wiosennej czy wielkanocnej, ale doskonale się wkomponował w temat. Niestety zdjęcie ostatniej kartki zupełnie nie oddaje jej urody - w rzeczywistości kartka jest ciemnozielona.
Dla chętnych zostawiam link do wzoru.

6 komentarzy:

  1. Super kartki. :)
    Mam te zające, jednego wyhaftowałam.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście wzór se wzięłam bo te zające są rewelacyjne!!! Dzięki za jego udostępnienie. Kartki wyszły Co świetne, takie jak najbardziej lubię z haftem i siup do koperty !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam te wzory, bo są urocze! A kartki wyszły cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne kartki - śliczne hafty i użyte papiery.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. Szkoda, że nie zrobiłaś kolażu bo tak mogę pokazać tylko jedną w zbiorowym poście

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.