sobota, 15 lipca 2023

Kartka z wiankiem (nr 2)

W zeszłym roku robiłam kartkę z wiankiem z okazji komunii świętej. Zatęskniłam za tym motywem i bardzo się ucieszyłam na zlecenie kartki ślubnej. Wszak i w taką tematykę wianek z listków świetnie się komponuje. Przy okazji mogłam porównać jak przez ten rok zmieniłam i "udoskonaliłam" swój warsztat w robieniu kartek takiego typu.
Kartka powstała z arkusza nr 4 kolekcji Złota dama oraz kilku arkuszy Złote sny od Paper Heaven. Ostatnio uzupełniłam swój zapas w te kolekcje na Dolnośląskim Craft Party. Są to moje ulubione kolekcje jeśli chodzi o kartki komunijne i ślubne, a mam wrażenie, że ich dostępność jest coraz mniejsza. Czyżby były wycofywane z oferty?
Na dnie pudełeczka umieściłam kieszonkę na bilecik NBP oraz wstążeczkę do wyciągania kartki.
Pudełeczko zazwyczaj staram się ozdabiać skronie, żeby nie narażać go na uszkodzenia, ale nie zawsze plan udaje mi się zrealizować. Tym razem też na pudełku powstał mały bukiecik z liści.

2 komentarze:

  1. Świetna kartka, uwielbiam te w pudełku !! Fajnie że masz na nie zamówienia!! Też byłam na DWC szkoda żeśmy się nie spotkały Niestety na zakończenie Lata się nie wybieram , bo mnie nie będzie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka. :)
    Szukam pomysłu na kartkę ślubną, może coś podpatrzę. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.