sobota, 29 kwietnia 2023

Leśne wesele

Jestem leśniczką, córką, ba - wnuczką leśnika. Mieszkam pod lasem i całe moje życie kręci się wokół lasu. Dlatego jak dostaję zlecenie na kartkę w leśnym klimacie to wkładam w pracę nad nią całe swoje serce i idę "na bogato".
Kartka w pudełku z okienkiem powstała z kolekcji Złote sny od Nisko latających Aniołów. Pisałam Wam o niej już nie raz i nadal gorąco polecam do pracy z nią. Jako dodatki typowo leśne posłużyły mi tu elementy do wycinania z kolekcji Woodland by Mintay.
Kartka w środku ma kieszonkę na bilecik NBP oraz gotowe życzenia.
Na dnie pudełka znalazła się krótka sentencja oraz tasiemka - pomocnik przy wyciąganiu kartki.

3 komentarze:

  1. Jak robię kartkę w pudełku, zawsze taki pomocnik do jej wyciągania na dnie pudełka umieszczam.
    Super Ci ta kartka wyszła, a kolekcja papierów faktycznie do niej pasuje. Myślę , że Państwu Młodym taka kartka przypasowała, a ze ślub jest chyba dzisiaj i wesele też to mam nadzieję że odpowiedni bilecik NBP się w niej znalazł.
    Pozdrawiam Ciebie i Państwa Młodych !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł i wykonanie, kartka jest śliczna. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kartka i wiadomo dla kogo dzięki użytym motywom. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.