poniedziałek, 1 maja 2023

#wyzwanieLC2023 - kwiecień

Kwietniowe wyzwanie czytelnicze portalu lubimyczytać.pl kierowało uczestników ku biografiom. Choć sięgam po nie nie rzadko to tym razem miałam problem - bo wszystkie zeszły ostatnimi czasy z mojej "półeczki wstydu" (książki długo, oj długo czekające na swoją kolej). Na szczęście córka poratowała mnie biografią polskiego podróżnika - samotnika. Choć nie podróżował solo ale nigdy sam nie przeżywał swoich przygód.
Kwiecień zaczęłam z literaturą hiszpańską. "Miasto kobiet" to kolejna już książka Carli Montero, która trafiła do mnie. Jej książki czyta się dość łatwo a liczba przeczytanych stron szybko narasta. Lektura w sam raz na odprężenie i relaks.
"Krocząc wśród cieni" to wspomniana przeze mnie na początku autobiografia polskiego podróżnika. Jest o tyle ciekawa, że zamiast przytłaczających szczegółami opisów swojej podroży, autor raczy nas spostrzeżeniami i mądrościami życiowymi. Jego teksty nastrajają do rozmyśleń i refleksji. Polecam, choć pewno kolejny raz po tego autora bym nie sięgnęła.
Ten miesiąc to był raczej oddech od książek, bo nie dobiłam nawet do 500 stron. Potrzebowałam jednak swoistego rodzaju odwyku, żeby pokochać czytanie na nowo i na nowo za nim zatęsknić.
A ile stron mamy od początku roku? 2453. I choć na wykresie rysuje się tendencja spadkowa to nic mnie to nie martwi. Jestem pewna, że to chwilowe zjawisko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.