poniedziałek, 15 maja 2023

Patchworkowa torba

Pamiętacie monochromatyczne próbki wzorów na czerwonej kanwie? Nie czekały za długo na wyjście z szuflady. Jeden z nich wylądował na kieszonce w patchworkowej torbie na klocki do jogi. Drugi zapewne podzieli jego los, bo projekt bardzo mi się spodobał.
A jak wykonać taką torbę? Ja skorzystałam z filmiku "Patchwork bags tutorial"  od EasyToSew. Do tego projektu wykorzystałam resztki wcześniej już używanych materiałów. Pocięłam je w paski o szerokości 5 cm i rożnej długości. Następna torba będzie z kwadratów 10x10 cm. Okazało się, że przez wiele lat szycia poszewek na jaśki (40x40 cm) i nałogowego wykupywania końcówek materiałów w ulubionym sklepie z tkaninami nazbierało mi się sporo " resztówek". Po pocięciu ich na paski czy kwadraty można jeszcze wiele z nich uszyć.
Dla równowagi środek i boki torby są z materiału jednolitego, ale pasującego kolorystyką do reszty.
P. S. Dzięki Splociku za sugestię co do odwrócenia panelu. Rzeczywiście - moje niezadowolenie minęło. Warto czasem popatrzeć na rzeczy z innej perspektywy.

EDIT: torba z kwadratów

6 komentarzy:

  1. Fajny pomysł na wykorzystanie haftu.
    Torba super się prezentuje :).

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna torba powstała, ważne że się przyda, bo nie sztuka wyszyć , dla mnie ważna jak zagospodarowane a u Ciebie i haft świetny i uszyta torba też !! Brawo Ty .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Perfektná taška, je krásna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna torba z energetycznym haftem. :)
    Miło mi, że moja sugestia okazała się trafna. :)
    Chyba od tego komentowanie i dzielenie się uwagami i spostrzeżeniami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak, komputer wiedział lepiej, kiedy wysłać komentarz, a ja nie zdążyłam dokończyć.
      Komentarze często pomagają w innym spojrzeniu na robótkę, często są podpowiedzią, co można zrobić inaczej.
      Ja traktuję komentarze jako swego rodzaju wymianę myśli, zdań, jak rozmowę przy kawie, dlatego często wracam do miejsca, gdzie komentowałam.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.