sobota, 6 maja 2023

Red

Trochę się bawię w tym roku ( i poprzednim) w hafty monochromatyczne i graficzne. Dziś chciałam Wam pokazać "próbkę" wzorów na kanwie 18ct. Haft wykonany jest pojedynczą nitką, więc jest bardzo delikatny i subtelny, jednak ja nie jestem do końca z niego zadowolona.
Zwłaszcza z tego pierwszego, gdzie środkowy rząd uciekł w lewo. Ale nie mam serca tego poprawiać. Zostawię.
Teraz pozostało mi tylko zagospodarować te kwadraciki. Prawdopodobnie wszyję je w torbę na zakupy.

3 komentarze:

  1. Podziwiam Cię za ta 18ct, w życiu bym się na nią nie porwała, jeszcze do tego czerwona kanwa. Może jak bym była młodsza... teraz oczy już nie te. Ja wyszywał głównie na 14 ct jak ostatnio złapałam się za 16 ct to haft do dziś leży nie skończony. A tak na marginesie , bardzo lubię haft monochromatyczny dlatego jestem zachwycona Twoim kwadratami. Na drugim są same śnieżynki więc spoko możesz z niego zrobić kartkę Bożonarodzeniową .
    A wiesz co to jest świetny pomysł na zagospodarowanie resztek kanwy i nienumerowanych resztek muliny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft, mimo Twego niezadowolenia. :)
    Widzę sposób, by zadowolenie było, mianowicie (mimo kierunku serduszek) ustaw haft tak, by ten rząd, który jest oddalony znalazł się na dole lub na górze i wówczas nie będzie raziło to przesunięcie.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się monochromy ale sama nie mam do nich cierpliwości...Twój haft na czerwieni świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.