sobota, 1 kwietnia 2023

Kartki wielkanocne z odzysku

W okolicy świąt (nie tylko Wielkanocnych) do firmy przychodzi wiele kartek z życzeniami. Nie bardzo wiadomo co zrobić po świętach z tym pokaźnym stosikiem, a wyrzucić żal. W zeszłym roku postanowiłam część z nich przygarnąć i wykorzystać ponownie robiąc swoje własne kartki.
Wystarczyło tylko delikatnie odkleić drewniane elementy i na nowo je skomponować.
Może znów trafią w ręce, które wykorzystają je w podobny sposób?
Panel przedni prezentuje się dość surowo i minimalistycznie, więc dla równowagi do ozdobienia środka wybrałam bardziej kolorowe papiery.
I panel tylni - pełen kwiatów.

5 komentarzy:

  1. Jak jeszcze pracowałam też zabierałam prawie wszystkie kartki do ponownego wykorzystania. Wiele z nich nie wymagało jakiś specjalnych zabiegów żeby powstała nowa świetna kartka.
    Twoja też jest urocza i bardzo mi się podoba . Fajnie wykorzystałaś to co się dało i powstała świetna kartka !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Też wykorzystuje kartki z odzysku śliczne kartki wyszły

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomysłowe nadanie drugiego życia kartkom. Tu w Irlandii popularne jest obdarowywanie karkami przez dzieci w klasie potem jest spory stosik często podobnych kartek , których elementy wykorzystuję ponownie do tworzenia moich kartek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na dawanie kartkom drugiego życia. :)
    Wyszły fajne nowe kartki. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pomysł, aby wykorzystać stare kartki i dać im nowe życie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.