sobota, 15 kwietnia 2023

Dziewczyny lubią brąz

Bardzo się ostatnio ukochałam we wzorach graficznych i monochromatycznych. To jest doskonały sposób na wyrobienie starych , nienumerowanych mulin. Uwolniłam w ten sposób już całe pudełko bobinek.
Tym razem w ruch poszły brązy i beże. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Główną jego zasługą jest zmienność wzoru, który skomponowany jest z 9 różnych kwadratów.
Nazbierałam już tych paneli (+/- 40x40 cm) pokaźny stosik. Myślę, że przyszła pora uszycia z nich poduszek. Mam nadzieję pokazać je Wam niebawem. Może na rozpoczęcie "sezonu tarasowego'?

4 komentarze:

  1. Fajny sposób na wykorzystanie resztek , chyba odgapię pomysł. Wzory graficzne i monochromatyczne też bardzo lubię. Fajnie Ci ten panel wyszedł.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super haft. :)
    Też lubię takie wzory wyszywać od czasu do czasu.
    Świetny sposób na wymiecenie resztek mulin.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda super i na pewno będziesz miała kolorowo na tarasie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.