sobota, 21 lipca 2018

Poszukiwacze wzorów.

Często zadajecie pytania skąd ja biorę wzory, gdzie można je kupić albo czy mogę je przesłać, udostępnić. Pora zdradzić sekrecik.

 Moim głównym źródłem inspiracji, pokładem niewyczerpanym wzorów i wzorków jest Pinterest. Na nim wyszykuję przede wszystkim małe wzorki do upiększenia kartek okolicznościowych, fartuszków na butelki, śliniaczków, woreczków zapachowych, wzorów na szydełko, aranżacja ogrodu...
A co to takiego? Wg Wikipedii Pinterest to "serwis społecznościowy przeznaczony do kolekcjonowania i porządkowania zebranych materiałów wizualnych". Można tam znaleźć dosłownie wszystko i dosłownie na każdy temat. Polskim odpowiednikiem jest Stylowi, ale jakoś nie skradł mojego serca.
Kolejnym miejscem bardzo często odwiedzanym przeze mnie jest sklep Igiełka-MB. Sklep dla pasjonatów rękodzieła wszelakiego - haft krzyżykowy, scrapbooking, szydełkowanie, szycie. To tu zaopatruję się w bazy do fartuszków, śliniaczków, kanwę, mulinę, bazy do kartek.

I kolejny sklep dla rękodzielników. Duży sklep z mnóstwem wzorów na koraliki, aft płaski, wstążeczkowy, łączony... Sklep z akcesoriami do tych że. Coricamo to dla mnie to jedyne słuszne źródło dużych wzorów, jak Pastelowe róże, Nasturcje czy Ostatnia wieczerza.



3 komentarze:

  1. Fajnie wiedzieć ☺. Ja też często korzystam z Pinterestu i często robię zakupy w coricamo ☺.

    OdpowiedzUsuń
  2. To lubimy te same miejsca;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widac krzyżykowe ścieżki biegną po utartych szlakach.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.