sobota, 9 września 2023

Ślubna kartka sztalugowa

Dostałam ostatnio zadanie na wykonanie kartki z okazji ślubu. Niby nic trudnego, bo w tym temacie działałam już nie raz. Tylko, że tym razem to miała być kartka od rodziców Panny Młodej, taka "ty wiesz jaka, tak jakbyś robiła dla swojej córci i żeby była w różu". No i usiadłam. Jak zrobić różową kartkę, ale jej nie przelukrować? Jak wyzbyć się chęci uzieleniania wszystkiego? Jak sprawić, żeby rodzice poczuli się szczęśliwi na równi z córką?
Zaczęłam od pudełka z okienkiem. Zawsze staram się, żeby było ono raczej skromne i stonowane. To kartka ma stanowić główny "prezent". Na pudełku umieszczam zazwyczaj kilka tylko wycinanych elementów i napis.
Tym razem pokusiłam się na kartkę sztalugową. Para Młoda dobrze prezentuje się na podnoszonym panelu. Starłam się nie przytłoczyć jej nadmiarem ozdóbek, a inspiracją dla mnie była kartka Ewy prowadzącej bloga Craft Passion.
I jeszcze małe zbliżenie na główną kompozycję. Jak mówicie - sprostałam zadaniu?
Do pracy użyłam papiery z kolekcji Amour by 13@rts, Ślubne marzenie oraz Kochaj mnie na zawsze spod szyldu Craft O'Clock.

2 komentarze:

  1. Świetna kartka w pudełeczku, myślę że zarówno Rodzice jak i Para Młoda będą zadowoleni. Udało Ci się jej nie przedobrzyć !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.