czwartek, 31 sierpnia 2023

Dla ochłody

To był wyjątkowo gorący sierpień. Szukając ochłody sięgnęłam po zakupiony jakiś czas temu na Coricamo wzór na Świąteczny wianek.
Haft wykonałam na białej kanwie opalizującej 18ct. Dzięki temu uzyskałam ciekawy, połyskliwy efekt. Niestety zdjęcia nie oddają tego efektu zbyt dobrze.
Do stawiania krzyżyków używałam pojedynczej nitki, dzięki czemu cały wzór wyszedł lekki i delikatny. Również sporadycznie tylko pojawiające się na wzorze backstiche nie przytłoczyły całości.
Na razie haft trafił do szuflady. Potrzebuję do niego kwadratowej ramki na zdjęcia, a coś nie mogę na takowe ostatnio trafić. Ale do Bożego Narodzenia mam wszak jeszcze trochę czasu...
I niespodzianka. Zanim post trafił do publikacji - poszukiwania ramki 30x30 zakończone sukcesem grubo przed BN!
I gotowy obraz!

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.