poniedziałek, 6 marca 2023

#wyzwanieLC2023 - luty

Luty to tak krótki miesiąc, że ledwo się zacznie a już się kończy. I potem okazuje się, że jestem do tyłu ze swoimi planami i zamierzeniami. Tak jak z tym postem. Powinien być już 3 dni temu. Zatem szybko nadrabiam informację na temat moich czytelniczych poczynań z lutego.
Zadaniem na luty było przeczytanie książki nominowanej przez portal lubimyczytac.pl w plebiscycie na książkę roku 2022. Ja wybrałam "Zanim wystygnie kawa". Książka nominowana była w kategorii literatura piękna. Hmmm.... Zapewne zasłużyła, lecz literatura japońska to nie jest zdecydowanie moja nisza literacka. Raczej nie sięgnę po tom drugi opowieści z pogranicza fantasy i science fiction.
 
W lutym czytała też kolejną (drugą, ale można czytać w dowolnej kolejności) książkę z serii Siedem Sióstr. Jak zwykle się nie zawiodłam, jak zawsze wciągnęłam się w opowieść po całości i od razu chciałam rzucić się na następną część sagi.
 
 
I na koniec miesiąca książka, która długie miesiące zaleguje na półce "do przeczytania" i wciąż jest przesuwana na koniec kolejki przez inne pozycje. Na razie się wgryzam. Więcej opowiem Wam przy podsumowaniu marca.
A jak wygląda podsumowanie lutego? Może niezbyt imponująco, ale przecież nie o rekord tu idzie, a o przyjemność czytania.
I statystyki od początku roku. Jest dobrze i oby tak dalej.

2 komentarze:

  1. Brawo Ty, Nie czytałam żadnych z Twoich książek ale fajnie że czytasz !!! Fajnie też że robisz to z portalem.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi przypadł do gustu pomysł z książki Zanim wystygnie kawa. Ciekawa powieść jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.