niedziela, 20 lutego 2022

Kolorowy rok - luty

Niebieski to mój ulubiony kolor. W mojej szafie ścierają się dwa światy - zielony na służbowo i niebieski w cywilnym wydaniu. Dlatego ucieszyłam się bardzo na lutowe barwy w zabawie Kolorowy rok.

I choć z mojej Magicznej Panienki bije po oczach czerwonym szalikiem to wybrałam ją na pracę w temacie blue. Wszystko przez berecik i uroczą marynarską sukieneczkę.

Tradycyjnie już węzełki na szaliku zastąpiłam guziczkami.
A z berecika bije do nas urocze serduszko.

7 komentarzy:

  1. Urocza Magiczna Panienka w niebieskim bereciku oraz marynarskiej sukience :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje Magiczne Panienki sa cudne w każdym wydaniu. Super ze i tym razem udało Ci się je dopasować do zabawy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Elegancka Panienka :) W niebieskim jej do twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  4. W zupełności rozumiem Twoje zamiłowanie do koloru niebieskiego. Panienka prezentuje się uroczo. Berecik pięknie prezentuje się z serduszkiem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka śliczna panienka w bereciku! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna wyszła panienka, a to serduszko to wisienka na torcie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.