wtorek, 29 czerwca 2021

Urodziny Małej Księżniczki

Przychodzę do Was dziś z zupełnie nie krzyżykowym projektem. Ale cóż poradzić gdy wsiąknie się w scrapowanie równie mocno jak w wyszywanie? Kleić! I z tego mojego ostatniego klejenia wyszła kartka urodzinowa dla Małej Księżniczki.
A że Małe Księżniczki kochają jednorożce i róż, to nie mogło ich zabraknąć na karce urodzinowej. Digi są autorstwa  Uli Jaworskiej z BloomCraft.
Wkładkę z życzeniami ozdobiłam stemplami z wykorzystaniem rożnych kolorów tuszu. Całość prezentuje się bardzo ciekawie.

3 komentarze:

  1. A kto powiedział że wszystkie Twoje prace muszą być wyszywane . Ta z użyciem stempelków i grafiki też jest cudna i Małej Księżniczce na pewno sią podobała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh! dziękuję Aniu!
      Zawsze mam wyrzuty sumienia, bo nazwa bloga jednak zobowiązuje. Nie raz się już zastanawiałam czy zmienić jego nazwę, bo przez moje nowe pasje rękodzielnicze krzyżyków jest jakby mniej (czasami...).

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.