piątek, 18 czerwca 2021

Urodzinowa niespodzianka

Kilka dni temu "piknęło mi" powiadomienie w aplikacji InPostu, że "została dla Ciebie umieszczona paczka w paczkomacie od Anna I.". Zdziwienie moje i ciekawość była ogromna, bo na żadne przesyłki się nie umawiałyśmy. A tu okazuje się, że Ania postanowiła zrobić mi niespodziankę urodzinową.
W przesyłce - niespodziance znalazła się śliczna kartka urodzinowa oraz książka z zakładką. Ania trafiła idealnie w mój gust! Niezmiernie się cieszę i dziękuję, jeszcze raz, za pamięć.
Musze się Wam też pochwalić niezwykle oryginalnymi (jak co roku) życzeniami od mojego brata. Jak zawsze sprawiły, że uśmiecham się bez ustanku na samo wspomnienie o tym  co tym razem napisał: 
 
"Pełen nieświadomości przyszedłem dzisiaj do pracy. Pełen nieświadomości włączyłem, komputer. Pełen nieświadomości piłem kawę. Jedną i drugą. Zżarłem też trzy żelki u Patrycji. Też w nieświadomości. Aż nagle spojrzałem na kalendarz na ścianie. Patrzyłem długo i czułem, że nie chodzi jednak o 24 czerwca który jest między pierwszym a trzecim. Wzrok opadł jednak na 18-stego. Oczywiście! Urodziny M.... Jakże bym mógł zapomnieć.
A jak wiadomo, nieszczęścia chodzą parami (patrz L... i J...) to dlatego też z tej okazji pragnę złożyć Ci Najserdeczniejsze życzenia urodzinowe. Zdrowia, zdrowia i jeszcze raz pieniędzy. :)"
 
Prawda, że urocze? Dla porządku tylko napiszę, że imiona (wszystkie męskie) wykropkowałam, żeby zachować wymogi RODO ;)

3 komentarze:

  1. Agatko raz jeszcze wszystkiego dobrego i cieszę się że niespodzianka się udała. Przyjemnego czytania!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To i ja przyłączam się do życzń wszystkiego najlepszego - urodzinowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia i uśmiechu na twarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.