wtorek, 15 czerwca 2021

Kobieta - strój kąpielowy

Niedowiary, że to już rok. Pełne 12 miesięcy zabawy w Między nami kobietami. Przez wszystkie te miesiące, tematy proponowane przez Kasię ubierałam w kartki okolicznościowe. Tym razem wykonałam mały letni obrazek.
Jak nietrudno się domyślić tematem na czerwiec był strój kąpielowy.
Ja miałam swój właśnie pakować do walizki i wykorzystać go na chorwackich plażach, ale niestety rekonwalescencja po operacji mnie uziemiła. Cóż, może za rok.

A poniżej wszystkie moje prace w tej zabawie. Za którą oczywiście bardzo mocno Kasi dziękuję. 


2 komentarze:

  1. Ale fajny ten letni obrazek no i najważniejsze ma stój kąpielowy. Szkoda tej twojej Chorwacji, ale zdrowie najważniejsze .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny obrazek.
    Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.