środa, 4 listopada 2020

Ścinki, skrawki, pudełko po pizzy...

Ja to chomik jestem. Zbieram każdy skrawek papieru, kawałeczek tasiemki, pojedynczy guzik, cekinek. Bo wszystko się przydać może. Ale coś czuję, ze to nic odkrywczego i że każdy rękodzielnik ma podobnie jak nie gorzej. Odkąd zaczęłam kleić albumy tych skrawków papieru jakby więcej było. Namnażają się w zastraszającym tempie.
Patent na ich wykorzystanie podpatrzyłam u Ania Tworzy. Te wszystkie małe i niewymiarowe skrawki papieru bazowego nadają się do podklejania napisów i dodatków ze scrapbookingowych kolekcji papierów ozdobnych. Co prawda tekturowe naklejki (tu kolekcja Harmony od Mintay) mają już klej i są gotowe do użycia, ale ...
... czyż nie lepiej się prezentują na craftowym tle?

A tu już pełne pudełeczko gotowych napisów i ozdób z różnych kolekcji.
A co z pudełkiem po pizzy? Też mam ich sporo odłożonych "na potem", ale nie dlatego, że jestem zagorzałą fanką tego włoskiego specjału. W pudełku po pizzy przyjeżdżają do mnie specjały od Ania Tworzy i ze sklepiku Na strychu. A pudełka te doskonale nadają się na okładki do albumów na zdjęcia.
P. S. Tak, tak. Klei się następny album. Taki już zimowy.

4 komentarze:

  1. SWietny pomysł z tymi podklejonym napisami , i zawsze coś się znajdzie potrzebnego. Co prawda ja podklejam papierem bazowym z kartki ale te craftowe są też fajne takie uniwersalne. A takie pudełeczka to ja mam zachomikowane bo doskonale się nadają do powtórnej wysyłki np. moich prezentów z zabawy kartkowej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak jak napisałaś, rękodzielnik już tak ma 😁

    OdpowiedzUsuń
  3. Hihi, my wszystkie jesteśmy takie chomiczki. Fajne masz pomysły na kolejne wykorzystanie pudełek po pizzy. Ciekawa jestem Twojego albumu.
    Uściski

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.