wtorek, 10 listopada 2020

Candy u Kasi nagroda

W październiku brałam udział w Candy organizowanym przez Kasię (Krzyżykowe szaleństwo) z okazji siódmych urodzin swojego bloga. Ustawiając się w kolejce po wymarzoną nagrodę trafiłam w 10! I to dosłownie - taki był mój numer i jak się okazało, szczęśliwy numer. Na nagrodę wymarzyłam sobie kawałek lnu lub kanwy, a Kasia przygotowała dla mnie całą piramidkę prezentów.
Same cudeńka: ramka-tamborek, pakiet mulin, czekolada, najnowszy numer "Kramu z robótkami", ...
... dwa zestawy papierów ozdobnych ...
... rzeczony len i kanwy.  Są cudowne! Na nadchodzący rok (tak, to już niedługo) mam zamiar zrezygnować z udziału w zabawach blogowych a poświęcić więcej czasu na obrazy XXX. Już szukam odpowiednich wzorów dla tych tkanin.
oczywiście do przesyłki dołączona była kartka z serdecznościami. Dziękuję Kasiu i jeszcze raz życzę po siedmiokroć siedmiu tak wspaniałych lat blogowania.
P. S. A czy Wy pamiętacie o Candy u Krzyżyka? Jeszcze 5 dni...

6 komentarzy:

  1. Ale fajne prezenty dostałaś i ta karteczka taka urocza.
    Życzę Ci samych przyjemnych chwil przy haftowaniu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko no to bardzo fajne nagroda Cię spotkała. Świetne prezenty dostałaś. Tych papierków i kanwy to nawet trochę zazdroszczę. Nie strasz ograniczeniem zabaw, Wszystkie tak mówimy z końcem roku a potem i tak się zapisujemy :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się,że przesyłka Ci się spodobała. Już nie mogę się doczekać, kiedy zobaczę efekty pracy

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniałe prezenty, gratuluję wygranej.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.