piątek, 13 stycznia 2023

Kolorowy rok - wygrana

Z wielką chęcią zawsze biorę udział w zabawach blogowych, rękodzielniczych organizowanych przez Kasię. W tym roku była to zabawa w kolory. Co miesiąc należało wykonać prace z użyciem haftu krzyżykowego w przewagą zadanego koloru. Minimalna ilość wykonanych prac to 10. Mi, podobnie chyba jak wszystkim uczestniczkom udało się sprostać wszystkim zadaniom. W poście podsumowującym autorka zamieściła wszystkie nasze praca. Polecam zajrzeć: link.
Dla mnie osobiście dodatkiem dla całorocznej frajdy okazała się wygrana. Paczuszka jaką przygotowała Kasia sprawiła mi uśmiech wkoło głowy. jest coś dla scraperki (bazy do kartek i bloczek papierów) i oczywiście dla hafciarki (mulina, Aida i bon podarunkowy). No i coś dla łasucha - przesmaczna czekolada mandarynkowa.
Oczy najbardziej mi się zaświeciły na pokaźny kupon Aidy opalizującej. Bardzo ją lubię wykorzystywać w świątecznych pracach. Bon podarunkowy jest przygotowany przez HAFTIX. I napewno się nie zmarnuje. Często korzystam z tej internetowej pasmanterii. I ciekawostka - w tym samym dniu co paczka od Kasi dotarły do mnie (wcześniej zakupione) muliny z Haftixu właśnie...

5 komentarzy:

  1. Gratuluję kompletu prac i oczywiście wygranej . Super paczka od Kasi.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej w zabawie i super nagrody od Kasi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ci serdecznie 😀Super niespodzianka 😀

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna wygrana :) Gratuluję kompletu prac!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.