wtorek, 6 grudnia 2022

Wielki Buk - BINGO!

 Co prawda z 12 miesięcznym opóźnieniem ale jednak postanowiłam podnieść rękawice, a raczej plansze, rzucone przez autorkę bloga Wielki Buk

No to popatrzmy Państwo co mi tu wyszło z mojego czytania w tym roku:

1. WIELKOBUKOWE BINGO 2022:

2. MINIBINGO 2022

 

3. OKŁADKOWE BINGO 2022

4. BEZSENNE BINGO 2022

 

5. ALFABETYCZNE BINGO 2022

 Lista książek, które czytałam w tym roku:

1. Agata Przybyłek "Żona na pełen etat"

2. Diana Gabaldon "Uwięziona w bursztynie"

3. B. A. Paris "Terapeutka"

4. Lucina Riley "Siedem sióstr"

5. Piotr Kościelny "Skóra"

6. Katarzyna Puzyńska "Nora" 

7. Lucinda Riley "Siostra cienia"

8. Katarzyna Puzyńska "Śreżoga"

9. Caroline Bernard "Frida Khalo i kolory życia"

10. Sophie Anderson "Baśnie śnieżnego lasu"

11. Hanya Yanagihara "Małe życie"

12. Hal Vaughan "Coco Chanel. Sypiając z wrogiem"

13. Krystyna Mirek "Pojedynek uczuć"

14. Pamela Druckerman "Piękna czterdziestoletnia"

15. Joanna Mokosa - Rykalska "Matka siedzi z tyłu"

16. Xulio Ricardo Trigo " Mgły nad portem w Barcelonie"

17. Karolina Wójciak "Cel"

18. Ałbena Grabowska "matki i córki"

19. Eva Garcia Saenz de Urturi "Akwitania"

20. Beth O'Laery "W drogę!"

21. Kristin Harmel "Księga utraconych imion"

22. Sergio Vila - Sanjuan "Spadkobierczyni z Barcelony"

23. Katarzyna Puzyńska "Rozdanice"

24. Katarzyna Puzyńska "Czarne narcyzy"

25. Rory Power "Toxyczne dziewczyny"

26. Matt Killeen "Diabeł. laleczka, szpieg"

27. Louis May Alcott "Małe kobietki"

28. Nadia Ghulam Agnes Rotger "Sekret mojego turbanu"

Więcej o moim zaczytanym roku 2022 możecie poczytać w zakładce Wyzwanie czytelnicze 2022.


 

 

 



2 komentarze:

  1. Super wyniki :) Ja też jakiś czas temu trafiłam na książkowe bingo.Jednak bardziej szukam tytułów pod wyzwanie"Trójka e-pik" na blogu-książki Sardegny, jest też na fb i łatwiej mi tam same zdjęcia wrzucić. A potem dopiero nadrabiam z notatkami na blogu. A do bingo jak coś mi podpasuje.Ostatnio raczej miernie u mnie z tym było .
    I wiesz co, interesujące tytuły.. żadnego nie znam ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Agatko wyniku czytelniczego. Fajnie że niektóre twoje książki przypasowały Ci do tego BINGO. Niby wiem o co chodzi w tym bingo, ale Tych tabelek chyba nie ogarniam. Z Twoich książek i ja mam kilka na koncie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.