środa, 21 grudnia 2022

Ukwiecona 40-tka

Miałam ogromną przyjemność wykonać w tym miesiącu kartkę urodzinową. I to nie jak na jakieśtam urodziny a na 40!
Za podstawę do pracy posłużyły mi papiery Mintay by Karola z kolekcji Botany. Kolekcja bardzo kwietna, zielona i "cała moja". Już teraz żałuję, że kupiłam zaledwie kilka arkuszy do wykonania tej kartki.
Środek kartki jest bogato zdobiony w papiery, ma wklejone gotowe życzenia oraz ma kieszonkę na kilka ciepłych słów "od siebie". Pamiętajcie, że szykując samemu bazę do takiej kartki warto zrobić podwójne bindowanie na grzbiecie - w odstępie kilku milimetrów. Kartka wówczas ładnie się układa.
Kartki prezentowe zazwyczaj robię w komplecie z pudełkiem. Raz, że dla ochrony bogatego panelu przedniego a dwa, że jest to już gotowy prezent w opakowaniu.
Na dno pudełka przyklejam wstążkę, która pomaga wyjąć kartkę z opakowania. Wstążkę przytwierdzam pieczątką (tak jak na zdjęciu) lub bezpośrednio pod papier, którym wyścielam dno.

2 komentarze:

  1. Świetna kartka wyszła, a już w pudełeczku to bardzo elegancka.
    Jak kiedyś robiłam kartki w pudełku też na dno wklejałam wstążkę ale o tym podwójnym bindowaniu środka to pierwszy raz słyszę, muszę i ja kiedyś spróbować, bo póki co wszystkie kartki mi się same otwierają :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.