wtorek, 20 grudnia 2022

Tęsknota za wiosną

Za oknem zima. Wszystko pokrył śnieg. Mróz szczypie w uszy. A ja tęsknię za wiosną i z tej tęsknoty urodziła się serwetka z tulipanami.
Dobór kolorów jest zupełnie mój i autorski, bo jak nie raz już pisałam - walczę z zalegającymi w pudełkach mulinami i ... robię miejsce na nowe.
Wzór zawierał 3 motywy do dowolnej kompozycji więc spokojnie można je wkomponować w dowolnej wielkości gotowy bieżnik, obrus czy serwetę. Dodałam od siebie tylko ramkę po zewnętrznej stronie, bo sam brzeg - bez koronki - wydawał mi się za pusty.

4 komentarze:

  1. Agatko, super serwetka, a tulipany mają swój urok :) pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tulipany cudne, nie ma jak wyszywane mogą być i wiosenne, wszędzie Bożonarodzeniowo to u Ciebie może być inaczej !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.