środa, 14 października 2020

Zakładka na wymianę u Ania Tworzy

Moje problemy z ręką sprawiły, że ostatnie miesiące spędzam w towarzystwie książek i papieru. Czytam namiętnie książkę za książką. Lista pozycji przeczytanych (Wyzwanie czytelnicze 2020) rośnie w zastraszającym tempie. Niezmiernie mnie to cieszy. Dużo czasu poświęcam też na klejenie albumów na zdjęcia korzystając z kursów i filmików Ania Tworzy. Ostatnio Ania ogłosiła szybka jesienną wymiankę na zakładkę do książki. Oto moja odpowiedź na jej wyzwanie. Zakładka powędrowała do Joanny z Weselnego Kącika.
To zakładki zrobionej na wyzwanie dorzuciłam również zakładkę z moich ukochanych XXX oraz z serii Zafón.
W przesyłce dla Joanny znalazła się również czekolada (w granatowym czakoladowniku)...
... oraz kilka przydasi.

3 komentarze:

  1. super zakładki i świetna paczuszka. Taka wymianka to rozumiem :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zakładki :) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prezenty wysłałaś. Ciekawej lektury życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.