środa, 29 lipca 2020

Exploding box

Życie nasze dzieli się na kilka etapów - beztroskie dzieciństwo, szkoła, praca, emerytura. I ten szczęśliwy koniec drogi karier leśnych spotkał właśnie moją koleżankę z działu. Nie obyło się bez łez, wzruszeń i przemowy. A na pamiątkę dostała od nas magiczne pudełko zamiast sztampowego "dyplomu emerytki". Ścianki zewnętrzne i wieczko są dość skromne. Za to wnętrze jest już bardziej bogate...
I jeszcze rzut oka na całą kompozycję, która powstała z apetycznych papierów Herbatka dla dwojga od Paper heaven.

4 komentarze:

  1. Box jest fantastyczny Agatko! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne pudełeczko :). W zamyśle miałam coś podobnego, bo też mi Koleżanka na emeryturę odchodzi. Ten jest cudny :0. Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super pudełeczko będzie piękną pamiątką.

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko świetny prezent. Podoba mi się rozwiązanie z ta kokardkę z boku wieczka, muszę zapamiętać. A pudełeczko extra z tymi wycinankami.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.