piątek, 10 lipca 2020

Album - Dziki Ogród

Gdy zobaczyłam w ofercie Na Strychu papier Craft O'Clock kolekcja Wild Garden, wiedziałam że muszę ją wsiąść pod gilotynę i popracować z nią nad albumem. Z jej pomocą i kilku dodatków z kolekcji Mintay Harmony powstał album pełen kwiatów, nostalgii i romantyzmu.
Album pomieści sporo zdjęć, bo jest pełen klapek, kieszonek  i belli bandów, za którymi kryją się maty na zdjęcia rożnych rozmiarów. Niektóre z nich są ruchome - na magnes. Dzięki nowemu nabytkowi - dziurkacz z możliwością robienia oczek - mogłam też zrobić kilka tagów na zapiski.
Jak widzicie, album ma tylko 6 stron, ale kryje w sobie wiele tajemnic i stwarza wiele możliwości ;) Polecam Wam zabawę w klejenie albumów - wciąga niczym XXX.

5 komentarzy:

  1. Ale cudo! Album jest niesamowity! Pozdrawiam serdecznie, Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam Wszystkich którzy tworzą albumy. Ja mam problem z ozdobieniem jednej kartki a co dopiero takiej ilości. Agatko jest cudnie, co jedna strona to fajniejsza. A papier faktycznie jest uroczy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.