środa, 23 października 2019

Szybkie candy - wygrana

W zeszłym tygodniu blog Krzyżykowe szaleństwo obchodził 6 rocznicę swojego istnienia. Szmat czasu! Kasia postanowiła uczci to szybkim konkursem, w którym można było wygrać te oto cudne nożyczki. Poszczęściło mi się w losowaniu i tak oto stałam się ich posiadaczką.
Nożyczkom towarzyszyła kartka z życzeniami i gratulacjami ozdobiona ślicznym haftem - malutką różyczką.
Ale na tym nie koniec. O nie! Te nożyczki to był Moi Drodzy jedynie wabik na motylki. Z koperty wysypała się cała masa pięknych rzeczy:zestaw mulin z palety czerwonej, notesik do ozdobienia, bloczek papierów BN oraz bloczek papierów w palecie fioletowej i dwa arkusze kanwy: rustico i metalizowana.

Jestem mega szczęśliwa! Dziękuję Kasiu i jeszcze raz życzę po trzykroć szóstek na urodzinowym torcie Twojego bloga.

9 komentarzy:

  1. Gratuluję! Ja uwielbiam nożyczki, kocham je namiętnie i zazdroszczę☺️ są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję szczęścia :)
    Podziwiam piękne nożyczki i resztę podarunku.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! Świetna paczuszka:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wygranej , bardzo fajne prezenty dostałaś
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej! warto było! Same cudeńka, tylko tworzyć!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję Wam wszystkim i pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.