czwartek, 6 grudnia 2018

Kula nr 8

I koniec.... Dziś prezentuję Wam ostatnią z ośmiu kul śnieżnych, do wyszycia których zmobilizowałam nie Katarzyna swoją zabawą SAL bożonarodzeniowy 2018.
Na koniec został mi Mikołaj, ale mam nadzieję, że nie będzie miał mi tego za złe przy roznoszeniu prezentów 😉
A ja się bardzo, bardzo postaram
I zrobię prezent dla Mikołaja.

Zrobię mu szalik piękny i nowy, 
Żeby go nosił w noce zimowe.

I żeby nie zmarzł w szyję i uszy,
Gdy z burej chmury śnieg zacznie prószyć.
 
Niech się ucieszy Mikołaj Święty,
Tak rzadko ktoś mu daje prezenty.
 
"Prezent dla Mikołaja" D. Gellner
 
   
A to mój prezent mikołajkowy dla Was: Spirituals Singers Band
 
 

2 komentarze:

  1. Świetny i bardzo gratuluję finału 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Dziś biorę się za oprawianie pękatego towarzystwa.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.