wtorek, 2 października 2018

Rudolf Czerwononosy


Jest Waleczny, i Walczyk, i Strzała, i Swarek
Zefir, Kupidyn, Kometa i Śmiałek
Sławą przyćmił ich
Rudolf z nosem co w mroku lśni

Rudolf czerwononosy to renifer każdy wie
I chociaż niepozorny nosem zmienił dziejów bieg
Lecz inne renifery z jego nosa śmiały się
Bawić się z nim nie chciały, dokuczały mu do łez

Aż tu nagle w przeddzień świąt
Tak Mikołaj rzekł:
Masz, Rudolfie, lśniący nos
Bądź mi światłem w ciemną noc

Zjednał miłością wszystkich
Śpiewa o nim cały świat
Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd

Masz, Rudolfie, lśniący nos
Bądź mi światłem w ciemną noc

Zjednał miłością wszystkich
Śpiewa o nim cały świat
Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd

Rudolf czerwononosy
Blaskiem lśni w orszaku gwiazd 

(piosenka z filmu "Rudolf Czerwononosy" śpiew: Zbigniew Wodecki)

2 komentarze:

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.