piątek, 8 czerwca 2018

Poszukiwany pouszukiwana

Na bieszczadzkich szlakach znalazłam ogrodnika i ogrodniczkę. Bardzo stary wzór publikowany lata świetlne temu w "Poradniku Domowym". Przeurocza parka. I ja ją kiedyś wyszywałam. A że "na starość" robię się chyba sentymentalna postanowiłam wyszyć moje kochane dzieciaczki jeszcze raz. Problem tylko w tym, że nie posiadam wzoru, a wyszukiwane w net są mało czytelne. Może ktoś z Was dysponuje i jest gotowy wesprzeć mnie w poszukiwaniach.

Chciałabym wyszyć parę ogrodników jeszcze raz aby zobaczyć jak zmieniła się moja technika wykonywania obrazów haftem krzyżykowym. Taka trochę podróż sentymentalna i sprawdzian umiejętności. Tu poniżej chłopiec  z moich dziecięcych prac.

8 komentarzy:

  1. Mieć oba obrazki razem, to cudowny pomysł :)
    Trzymam kciuki, aby znalazła się dziewczynka i dołączyła do chłopca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Internet ma wielką moc, więc liczę na to, że tą droga uda mi się odnaleźć przyjaciół z dawnych lat. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kiedyś wyszywałam tą parkę zrobiłam ich razem, mam też wzory :) takie jednokolorowe :) z zamierzchłych czasów mogę podesłać skany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złota kobieto! Ślij skany! Wdzięczność ma nie zna granic!

      Usuń
    2. Ale dopiero po południu - jak wrócę z pracy :)

      Usuń
    3. Oczywiście. Ja też do 15.00 przekładam papierki ;)

      Usuń
  4. Rosyjska stronka, poska gazetka
    https://www.liveinternet.ru/users/cicikore/post131064221/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale niestety po wydrukowaniu mało czytelne symbole, zwłaszcza w miejscach gdzie nagromadzone jest kilka kolorów nitek.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.