piątek, 10 kwietnia 2020

Urodzinowa nagroda

Jest taki team zwariowanych na punkcie rękodzieła kobitek, które w tym roku obchodziły swoje pierwsze urodziny, a że jest to wydarzenie co nie lada zaprosiły wszystkich (sobie podobnych) do wspólnej zabawy w podchody. Zabawa polegała na odszukiwaniu na kolejnych blogach wersów urodzinowego wierszyka.


Nagrodą była dobra zabawa, poznanie nowych blogów i technik rękodzielniczych, inspiracje do nowych prac, ale i nagrody rzeczowe. Mi udało się wygrać pakiet upominków przygotowanych przez Igiełka-MB. Niezmiernie się cieszę, bo sama też chętnie zaopatruję się w jej sklepie.

5 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranej i dziękuję za udział w naszej zabawie, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :) idealnie na obecne czasy. Spokojnych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, Agatko gratuluje wygranej. Mnie się tez poszczęciło i wygrałam sznurek czerwony.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! Oj, ciekawa jestem, co z tego prezentu powstanie...POzdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Agatko! Wesołego Alleluja i zdrowia mnóstwo! Pozdrawiam cieplutko! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.