środa, 3 stycznia 2024

#wyzwanieLC2023 - grudzień

Kolejny miesiąc z portalem lubimyczytac.pl i kolejne niezaliczone przeze mnie zadanie. Co nie oznacza, że był to zmarnowany miesiąc. Przeczytałam sporo, ale w swoim tempie i tylko z własnymi wyborami. A że zaczęłam korzystać też z czytnika to mam "rozgrzebane" kilka książek jednocześnie.

A jakie? "Siostra słońca"

"Kiedy ciało mówi nie"
"Koszmar"
"Sefie z Katalonią"
"Ja Kobieta której nie znałam. Jak nauczyłam się ufać sobie."
"Baśnie Braci Grimm dla dorosłych i młodzieży"
W grudniu przeczytałam 1 323 strony i skończyłam 3 książki.
Przez cały rok udało mi się przeczytać 29 książek spisanych w 11 435 stron.

1 komentarz:

  1. w sumie to nie ważna ile ale że w ogóle czytasz, dlatego ja olałam wszelkie wyzwania. Każdy czyta co chce i ile chce. Powodzenia w roku 2024, choć Twój wynik w 2023 jest całkiem niezły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.