poniedziałek, 9 października 2023

Jesienna wymianka ATC

Ania Tworzy co jakiś czas organizuje scrapowe wymianki z motywem przewodnim. Tym razem była to jesień a elementem obligatoryjnym było ATC. Co to takiego ładnie tłumaczy Kasia z Lemoncraft. Ja muszę się tu przyznać, że to było moje pierwsze zmaganie z tą "maleńką" formą.
Do pracy wykorzystałam papiery Mintay by Karola z kolekcji Cozy Evening.Do ATC dołączyłam tez kartkę z życzeniami, a kilka papierów z tej kolekcji znalazło się w upominku dla mojej scrapowej połóweczki wymiankowej.
Pozostałe "przydasie" są w tonacji fioletowej, bo taki jest ulubiony kolor Magdaleny.
Ja natomiast dostałam ATC z uroczym sielskim widoczkiem i afirmacją "poczuj naturę". Dokładnie mój styl i moje potrzeby duchowe.
A poza tym kilka wstążek w kolorach jesiennych liści i wycinanki z bermaty i smakowita herbatka. A! I bransoletka z kryształkami odpowiednimi do mojego znaku zodiaku - strzał w dziesiątkę.
Magdaleno, bardzo Ci dziękuje za wspólną zabawę i życzę Ci miłych godzin przy pracach ręcznych.

3 komentarze:

  1. Wspaniała wymianka, super się obdarowałyście. Ja też zastanawiam się nad spróbowaniem robienia kart ATC, ale gdzieś we mnie tkwi niepewność. Pozdrawiam serdecznie Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna wymianka, obdarowałyście się iście po królewsku. Przyznaję bez bicia że jeszcze nigdy nie zrobiłam ani jednego ATC choć wiem na czym to polega. Znam siebie i wiem że jak raz spróbuję to popłynę . Tobie to ATC wyszło świetnie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze.
To wasza obecność tu daje mi motywację do działania.
Komentarze reklamowe oraz obraźliwe uznane są za spam i usuwane.